Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Ο ΚΟΨΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ» ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ

Αγαπητοί , Συμπολίτισσες και Συμπολίτες.
Με την παρούσα επιστολή θέλω να σας γνωστοποιήσω την απόφαση μου να είμαι υποψήφιος τοπικού συμβουλίου Βόνιτσας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό  «ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ» με επικεφαλή τον κ.  Γ. Αποστολάκη.
  Η Βόνιτσα δεν χρειάζεται διαχειριστές , αλλά ανθρώπους με όραμα για μια πόλη που πραγματικά θα είναι αντάξια της ιστορία της. Από την πλευρά μου υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να φτιάξουμε τελικά , αυτό που μας αξίζει πραγματικά.
Θέλω να επισημάνω  πως δεν κατεβαίνω υποψήφιος για να αποκτήσω   φίλους και  ούτε  να κάνω  εχθρούς και  πρόθεση μου δεν είναι  να παίξω το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι της συκοφαντίας των  καφενείων και των  υποσχέσεων. Εύχομαι σε όλους τους συνυποψήφιους μου να έχουμε  καθαρό προεκλογικό αγώνα με  ανταλλαγή απόψεων  βάζοντας το εμείς  πάνω από το εγώ . Η δύναμη του Δήμου μας είμαστε όλοι εμείς.
Μετά Τιμής,
Κώστας Κοψαλής  του Ζώη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου