Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γ. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ


Συμπατριώτες μου

Οι εκλογές αυτές δεν είναι όπως όλες οι άλλες.
Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω, οι εκλογές αυτές είναι οι πιο κρίσιμες στη σύγχρονη περίοδο του τόπου μας. Οι καινούργιες οικονομικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν έβαλαν τέλος στο μοντέλο του δήμου ζητιάνου, του δήμου που περίμενε τη βοήθεια της κεντρικής εξουσίας για να ανασάνει.
Ο νέος δήμος Ακτίου - Βόνιτσας πρέπει να είναι ένας δήμος που θα στηρίζεται αποκλειστικά στην αξιοποίηση των παραγωγικών και αναπτυξιακών δυνατοτήτων του τόπου μας, ενός ευλογημένου τόπου με άπειρα συγκριτικά πλεονεκτήματα στη θάλασσα του Ιονίου, στον περίφημο Αμβρακικό κόλπο ακόμα και στην όμορφη ορεινή φύση μας.
Ταυτόχρονα όμως βρισκόμαστε μπροστά στην τελευταία ίσως μεγάλη ευκαιρία της αυτοδιοίκησης να αξιοποιήσει το μεγάλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα του 5ου ΕΣΠΑ που ήδη ξεκίνησε.
Για να γίνει αυτό οι χρόνοι είναι ασφυκτικοί και οι προϋποθέσεις ιδιαίτερα αυστηρές.
Ποιοι θα διαχειριστούν φίλοι μου αυτή τη μεγάλη πρόκληση;
Αυτοί που τέσσερα χρόνια τώρα δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν ούτε ένα από τα προγράμματα που έτρεχαν;
Αυτοί που είναι συνυπεύθυνοι στην απραξία και στο τέλμα του δήμου μας;
Αυτοί που δεν κατόρθωσαν να ολοκληρώσουν ούτε εκείνα τα έργα που εμείς είχαμε εντάξει και δρομολογήσει;
Αυτούς θα εμπιστευτείτε στην τελευταία μεγάλη ευκαιρία του δήμου μας;
Θα εμπιστευτείτε τελικά τους μαθητευόμενους μάγους;
Ή μήπως θα πρέπει να εμπιστευθείτε όλους εμάς που έχουμε αποδείξει έμπρακτα πως μπορούμε να σχεδιάσουμε, να προγραμματίσουμε, να διεκδικήσουμε και να κερδίσουμε έργα και προγράμματα, πρώτοι από κάθε άλλο δήμο στην περιφέρειά μας;
Γι αυτό ζητώ τη στήριξη σας αγαπητοί συμπατριώτες.
Στην τελευταία μεγάλη ευκαιρία του τόπου μας πρέπει να είμαστε παρόντες, πρωτοπόροι πανέτοιμοι, για να διεκδικήσουμε και να κατακτήσουμε όσα δικαιωματικά ανήκουν στον τόπο μας.
Η παρουσία μου εδώ σήμερα αυτό το σκοπό έχει. Να δώσω στον τόπο μου, να επιστρέψω σε όλους εσάς όλη την εμπειρία και τη γνώση που αποκόμισα όλα αυτά τα χρόνια που με τιμήσατε και μου αναθέσατε ρόλους ευθύνης. Αυτή την εμπειρία και τη γνώση θέλω να καταθέσω στον τόπο μου και γι αυτό είμαι εδώ σήμερα.
Δεν έχω εγώ καμία εξάρτηση από καρέκλες όπως πρόσφατα ακούστηκε. Όταν τις προηγούμενες εκλογές οι δημότες επέλεξαν να μην βρίσκομαι στο τιμόνι του δήμου μου δόθηκαν πολλές και μεγάλες ευκαιρίες να πιαστώ από την καρέκλα. Εγώ όμως συνειδητά αρνήθηκα. Και αντίθετα επέλεξα να είμαι εδώ μαζί σας να επιστρέψω στην επαγγελματική μου θέση, για να βοηθήσω όσο μπορούσα τη σκληρή καθημερινότητα του κάθε δημότη. Κι αυτό χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς χρώματα, χωρίς καμία εμπάθεια, χωρίς καμία διάκριση.
Αυτή την ανεξαρτησία υπερηφανεύομαι ότι υπηρετώ όλα αυτά τα χρόνια που διαχειρίστηκα θέσεις ευθύνης, Γι αυτό από την πρώτη στιγμή διακήρυξα ότι ζητώ την εμπιστοσύνη σας χωρίς κομματικές αγκυλώσεις και χωρίς καμία εξάρτηση από την κεντρική εξουσία. Αυτό απέδειξα έμπρακτα χρόνια τώρα, ως στάση ζωής  και δεν μπορεί κανένας να το απαξιώσει.

Με εκτίμηση
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας
Γεώργιος-Θεόδωρος Αποστολάκης

2 σχόλια:

  1. Σύντροφε Γιώργο ο πολιτικός σου χρόνος τελείωσε πριν 4 χρόνια.

    Τρεις κάλπες μια επιλογή Σύριζα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή