Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, σε συνάρτηση με την αναγκαιότητα συνδυασμένων μεταφορών -μέσω μάλιστα και της διασύνδεσης των λιμένων της χώρας- έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Ειδικά δε για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, έργο που προωθήθηκε ως άρρηκτο μέρος της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και που επρόκειτο να συνδέει τα λιμάνια Αντιρρίου και Ηγουμενίτσας, οι απαντήσεις που δίνουν μέχρι σήμερα τα αρμόδια Υπουργεία είναι απογοητευτικές, αφού πρόδηλα πλέον μεταθέτουν την υλοποίηση του έργου μετά από 40 χρόνια.
Στις επανειλημμένες παρεμβάσεις της Βουλευτού Αιτωλ/νίας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκης Φούντα, τα αρμόδια Υπουργεία Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, επιχειρούν να υποβαθμίσουν το ζήτημα, εμφανιζόμενα μάλιστα «ενοχλημένα» που μία Βουλευτής επιμένει να ζητά απαντήσεις για ένα τόσο καίριο ζήτημα, όπως η αναβάθμιση των υποδομών στην πολύπαθη Δυτική Ελλάδα!
Για το λόγο αυτό, η κ. Φούντα απηύθυνε διακομματικό κάλεσμα σε όλους τους Βουλευτές των νομών Αιτωλ/νίας, Ιωαννίνων, Άρτας, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας και Αχαΐας, ώστε να λάβει επιτέλους η πολιτική ηγεσία των αρμόδιων Υπουργείων το μήνυμα, ότι η ενίσχυση των υποδομών και η ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας δεν μπορούν να περιμένουν. Όχι μέχρι το 2050, που είναι ο ορίζοντας υλοποίησης του έργου για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, αλλά ούτε μία μέρα! Την νέα κοινοβουλευτική παρέμβαση συνυπογράφουν οι Βουλευτές Αχαΐας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκος Τσούκαλης, Πρεβέζης της Νέας Δημοκρατίας Δημήτριος Τσουμάνης και Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κασσής.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την Ερώτηση παρακάτω:
http://www.nikifounta.gr/cms/uploaded_files/741.pdf
http://www.nikifounta.gr/cms/uploaded_files/741.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου